2019-11-18
Мета: ознайомлення із традицііями створення мандали у різних народів світу; виявлення взаємозв’язку цілої форми і частин; удосконалення гармонії співвідношень композиції; гармонізації психоемоційного стану через зняття внутрішнього напруження, відновлення здатності до відчуття ритму власного життя й усвідомлення єдності світу.
Навчання в сучасній школі не може будуватися без урахування процесів, що відбуваються в суспільстві, і новітніх тенденцій у мистецтві. Тому головною умовою організації уроків художньо-естетичного циклу в школі є художнє виховання та інноваційні технології навчання, серед яких заслужене місце посідає і арт-терапія.
Задача вчителя мистецтва - зміцнювати психологічне здоров’я школяра засобами мистецтва, яке має для цього багатий та сильний потенціал. Сучасне суспільство все більше потребує творчої особистості, яка має високий рівень адаптації і самореалізації, проектує своє майбутнє, свій шлях, ставить перед собою чіткі завдання самовиховання, самовдосконалення та самоосвіти. Уроки мистецтва справляють на вихованців значний педагогічний та психотерапевтичний вплив, знайомлячи учнів з кращими зразками світового та вітчизняного мистецтва, знімають нервово-психологічне напруження, що викликане різними факторами. Саме на уроках художньо-естетичного циклу можливо зняти підвищену тривожність та агресивність підлітків, налаштувати їх на сприйняття теоретичного матеріалу і навіть виявити приховані негативні стани.